Spolek Starejch Psu

Seznámení mezi námi

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down

Seznámení mezi námi

Příspěvek pro Greymane za Tue Oct 10, 2017 9:27 pm

Toto téma je pro naše seznámení mezi sebou Smile) ať víme kolik nám je a co děláme nebo tak Smile) prostě Napiš něco o sobě! Smile

Tak třeba já ! Very Happy

Jmenuju se David, je mi 23 let, bydlím kousek od města Litoměřice v okrese Ústí nad Labem, pracuji jako svářeč (hlavní zaměstnání) a jako "brigádu" mám IT technik pro pár firem. Mezi moje záliby patří : Auto-moto (hlavně řízení-koupil sem si raketu na čtyřech kolech Very Happy s kufrem na mrtvoly Very Happy ) , Počítače a "chytrá" elektronika, Zbraně - jelikož jsem vlastníkem zbrojního průkazu a co mě nejvíc baví tak je dokonale naštvat mou drahou polovičku Very Happy.

Toť vše Smile díky za přečtení a doufám že se ke mě přidáte

Greymane
Admin
Admin

Poèet pøíspìvkù : 25

http://sspguild.forumotion.eu

Návrat nahoru Goto down

Re: Seznámení mezi námi

Příspěvek pro mallwin za Wed Oct 11, 2017 9:04 pm

Jmenuju se Zbyněk, 42let, midku a její verze hraju uz asi 14 let ( kdo si to má pamatovat?) bydlím kousesk od Brna(Mikulov), do práce dojíždím na 2směny jako technik(technologie turbín,3D měření)
mezi koníčky patří historie, jakýkoli pohyb(kolo, beh....) a talent kohokoli nasrat

mallwin
Prostě Mallwin
Prostě Mallwin

Poèet pøíspìvkù : 11

Návrat nahoru Goto down

Příspěvek pro Eltemio za Fri Oct 13, 2017 8:15 am